Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24203
Название: Теоретико-методологічні засади визначення сутності товарної політики аграрних підприємств
Другие названия: Theoretical and methodological grounds the essence product policy agrarian enterprises
Авторы: Степаненко, Н.І.
Ключевые слова: аграрне підприємство, агромаркетинг, товарна політика, конкурентоспроможність
Дата публикации: 2012
Издательство: ДВНЗ "УжНУ"
Библиографическое описание: Теоретико-методологічні засади визначення сутності товарної політики аграрних підприємств [Текст] / Н. І. Степаненко // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; збірник наукових праць / редкол.: В. П. Мікловда, М. І. Пітюлич, Н. М. Гапак та ін. – Ужгород : УжНУ, 2012. – Вип. 35№Ч. 1. – С. 227–230. – Бібліогр. : с. 230 (11 назв). – Рез. укр.
Краткий осмотр (реферат): Обґрунтовано необхідність системного підходу до формування товарної політики аграрних підприємств з огляду на її поліфункціональність в контексті сучасної парадигми агромаркетингу. Статтю присвячено дослідженню теоретичних, методологічних і практичних аспектів товарної політики аграрних підприємств. У статті розглядаються сутність товарної політики у контексті забезпечення конкурентоспроможності аграрних підприємств. Теоретично обґрунтовується важливість визначення продуктового профілю підприємства. Розглянуто понятійний апарат проблеми дослідження, а також особливості комплементарного розвитку B2C та B2B концепцій агромаркетингу. Проаналізовано сучасні тенденції товарної політики сільськогосподарських підприємств.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24203
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (35) - 2012



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.