Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24203
Назва: Теоретико-методологічні засади визначення сутності товарної політики аграрних підприємств
Інші назви: Theoretical and methodological grounds the essence product policy agrarian enterprises
Автори: Степаненко, Н.І.
Ключові слова: аграрне підприємство, агромаркетинг, товарна політика, конкурентоспроможність
Дата публікації: 2012
Видавництво: ДВНЗ "УжНУ"
Бібліографічний опис: Теоретико-методологічні засади визначення сутності товарної політики аграрних підприємств [Текст] / Н. І. Степаненко // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; збірник наукових праць / редкол.: В. П. Мікловда, М. І. Пітюлич, Н. М. Гапак та ін. – Ужгород : УжНУ, 2012. – Вип. 35№Ч. 1. – С. 227–230. – Бібліогр. : с. 230 (11 назв). – Рез. укр.
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано необхідність системного підходу до формування товарної політики аграрних підприємств з огляду на її поліфункціональність в контексті сучасної парадигми агромаркетингу. Статтю присвячено дослідженню теоретичних, методологічних і практичних аспектів товарної політики аграрних підприємств. У статті розглядаються сутність товарної політики у контексті забезпечення конкурентоспроможності аграрних підприємств. Теоретично обґрунтовується важливість визначення продуктового профілю підприємства. Розглянуто понятійний апарат проблеми дослідження, а також особливості комплементарного розвитку B2C та B2B концепцій агромаркетингу. Проаналізовано сучасні тенденції товарної політики сільськогосподарських підприємств.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24203
Розташовується у зібраннях:2012 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. Випуск 1 (35)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.