Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24252
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВаврик, А. Б.-
dc.date.accessioned2019-04-23T07:38:33Z-
dc.date.available2019-04-23T07:38:33Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationВаврик, А. Б. Методи та інструменти інтернет-маркетингу [Текст] / А. Б. Ваврик // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2018. – Вип. 22№Ч.1. – С. 44–47. – Бібліогр.: с. 47 (5 назв). – Рез. рос., англ.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24252-
dc.description.abstractУ роботі науково обґрунтовано роль та значення Інтернет-маркетингу. Розглянуто особливості розвитку Інтернет-маркетингу в умовах інформаційного суспільства. Особливу увагу приділено методам та інструментам Інтернет -маркетингу.uk
dc.description.abstractThe work scientifically substantiates the role and importance of Internet marketing. The features of the development of Internet marketing in the information society are considered. Particular attention is paid to the methods and tools of Internet marketing.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ "Говерла"uk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectІнтернет-маркетингuk
dc.subjectсайтuk
dc.subjectнтернет-інструментиuk
dc.subjectеmail-маркетингuk
dc.subjectмікро- сайтuk
dc.subjectіnformation technologyuk
dc.subjectіnternet marketinguk
dc.subjectwebsiteuk
dc.subjectInternet toolsuk
dc.subjectE-mail marketinguk
dc.subjectmicrositeuk
dc.titleМетоди та інструменти інтернет-маркетингуuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 22 Частина 1 - 2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
МЕТОДИ ТА ІНСТРУМЕНТИ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ.pdf337.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.