Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24252
Название: Методи та інструменти інтернет-маркетингу
Авторы: Ваврик, А. Б.
Ключевые слова: інформаційні технології, Інтернет-маркетинг, сайт, нтернет-інструменти, еmail-маркетинг, мікро- сайт, іnformation technology, іnternet marketing, website, Internet tools, E-mail marketing, microsite
Дата публикации: 2018
Издательство: Вид-во УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Ваврик, А. Б. Методи та інструменти інтернет-маркетингу [Текст] / А. Б. Ваврик // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2018. – Вип. 22№Ч.1. – С. 44–47. – Бібліогр.: с. 47 (5 назв). – Рез. рос., англ.
Краткий осмотр (реферат): У роботі науково обґрунтовано роль та значення Інтернет-маркетингу. Розглянуто особливості розвитку Інтернет-маркетингу в умовах інформаційного суспільства. Особливу увагу приділено методам та інструментам Інтернет -маркетингу.
The work scientifically substantiates the role and importance of Internet marketing. The features of the development of Internet marketing in the information society are considered. Particular attention is paid to the methods and tools of Internet marketing.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24252
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 22 Частина 1 - 2018

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
МЕТОДИ ТА ІНСТРУМЕНТИ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ.pdf337.61 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.