Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24252
Title: Методи та інструменти інтернет-маркетингу
Authors: Ваврик, А. Б.
Keywords: інформаційні технології, Інтернет-маркетинг, сайт, нтернет-інструменти, еmail-маркетинг, мікро- сайт, іnformation technology, іnternet marketing, website, Internet tools, E-mail marketing, microsite
Issue Date: 2018
Publisher: Вид-во УжНУ "Говерла"
Citation: Ваврик, А. Б. Методи та інструменти інтернет-маркетингу [Текст] / А. Б. Ваврик // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2018. – Вип. 22№Ч.1. – С. 44–47. – Бібліогр.: с. 47 (5 назв). – Рез. рос., англ.
Abstract: У роботі науково обґрунтовано роль та значення Інтернет-маркетингу. Розглянуто особливості розвитку Інтернет-маркетингу в умовах інформаційного суспільства. Особливу увагу приділено методам та інструментам Інтернет -маркетингу.
The work scientifically substantiates the role and importance of Internet marketing. The features of the development of Internet marketing in the information society are considered. Particular attention is paid to the methods and tools of Internet marketing.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24252
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 22 Частина 1 - 2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
МЕТОДИ ТА ІНСТРУМЕНТИ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ.pdf337.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.