Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24252
Назва: Методи та інструменти інтернет-маркетингу
Автори: Ваврик, А. Б.
Ключові слова: інформаційні технології, Інтернет-маркетинг, сайт, нтернет-інструменти, еmail-маркетинг, мікро- сайт, іnformation technology, іnternet marketing, website, Internet tools, E-mail marketing, microsite
Дата публікації: 2018
Видавництво: Вид-во УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Ваврик, А. Б. Методи та інструменти інтернет-маркетингу [Текст] / А. Б. Ваврик // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2018. – Вип. 22№Ч.1. – С. 44–47. – Бібліогр.: с. 47 (5 назв). – Рез. рос., англ.
Короткий огляд (реферат): У роботі науково обґрунтовано роль та значення Інтернет-маркетингу. Розглянуто особливості розвитку Інтернет-маркетингу в умовах інформаційного суспільства. Особливу увагу приділено методам та інструментам Інтернет -маркетингу.
The work scientifically substantiates the role and importance of Internet marketing. The features of the development of Internet marketing in the information society are considered. Particular attention is paid to the methods and tools of Internet marketing.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24252
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 22 Частина 1 - 2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МЕТОДИ ТА ІНСТРУМЕНТИ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ.pdf337.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.