Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24287
Назва: Рекламна діяльність
Автори: Ерфан, Віталій Йосипович
Довба, Іванна Василівна
Ключові слова: рекламна діяльність
Дата публікації: 2019
Видавництво: Ужгородський національний університет
Бібліографічний опис: Рекламна діяльність: навч.-метод. комплекс з навч. дисципліни для студ. першого курсу, галузі знань 07 «Управління та адміністрування», спеціальності 073 «Менеджмент», спеціалізаціїї «Бізнес-адміністрування», освітнього рівня: магістр /уклад.: В.Й. Ерфан, І.В. Довба. Ужгород: Ужгородський національний університет, 2019. 39 с. URL: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24287
Короткий огляд (реферат): Мета вивчення дисципліни «Рекламна діяльність» дати студенту знання з теорії та практики в сфері рекламної діяльності, сформувати уявлення про роль і місце реклами в бізнесі, про основні канали поширення реклами, дати рекомендації по організації реклами товарів і послуг, планування рекламної акції на підприємстві, навчити володіти прийомами комунікацій в маркетингу, однією з яких є реклама, як форма не особистого уявлення та просування ідей, товарів і послуг.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24287
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МНК РД 19.04.19.pdf436.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.