Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24473
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГрабар, Марина Василівна-
dc.date.accessioned2019-05-25T14:44:07Z-
dc.date.available2019-05-25T14:44:07Z-
dc.date.issued2019-04-
dc.identifier.citationГрабар М.В. Найпоширеніші види «Інтернет-реклами» у туристичній індустрії / М.В. Грабар // Економіка, фінанси, облік та право: стратегічні пріоритети розвитку в умовах глобалізації: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Полтава, 20 квітня 2019 р.): у 7 ч. – Полтава: ЦФЕНД, 2019. – Ч. 2. – С. 45-46uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24473-
dc.language.isoukuk
dc.subjectтуризм, економікаuk
dc.titleНайпоширеніші види «Інтернет-реклами» у туристичній індустріїuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри туризму

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези конф 2019 Ч_2_.pdf1.51 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.