Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24473
Название: Найпоширеніші види «Інтернет-реклами» у туристичній індустрії
Авторы: Грабар, Марина Василівна
Ключевые слова: туризм, економіка
Дата публикации: апр-2019
Библиографическое описание: Грабар М.В. Найпоширеніші види «Інтернет-реклами» у туристичній індустрії / М.В. Грабар // Економіка, фінанси, облік та право: стратегічні пріоритети розвитку в умовах глобалізації: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Полтава, 20 квітня 2019 р.): у 7 ч. – Полтава: ЦФЕНД, 2019. – Ч. 2. – С. 45-46
Тип: Text
Тип публикации: Тези до статті
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24473
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри туризму

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тези конф 2019 Ч_2_.pdf1.51 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.