Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24473
Назва: Найпоширеніші види «Інтернет-реклами» у туристичній індустрії
Автори: Грабар, Марина Василівна
Ключові слова: туризм, економіка
Дата публікації: кві-2019
Бібліографічний опис: Грабар М.В. Найпоширеніші види «Інтернет-реклами» у туристичній індустрії / М.В. Грабар // Економіка, фінанси, облік та право: стратегічні пріоритети розвитку в умовах глобалізації: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Полтава, 20 квітня 2019 р.): у 7 ч. – Полтава: ЦФЕНД, 2019. – Ч. 2. – С. 45-46
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24473
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези конф 2019 Ч_2_.pdf1.51 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.