Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24555
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛілік, Ольга-
dc.date.accessioned2019-06-04T07:00:36Z-
dc.date.available2019-06-04T07:00:36Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationОсобливості використання різних шляхів шкільного аналізу в процесі вивчення поеми Т. Г. Шевченка “Гайдамаки”. [Текст] / О. Лілік // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Філологія / голов. ред. Г.В. Шумицька. – Ужгород : Говерла, 2016. – Вип. 2 (36). – С. 175–178. – Бібліогр.: с. 178 (6 назв). – Рез. рос., англ. мовами.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24555-
dc.description.abstractАвтор статті пропонує методичні рекомендації для вивчення героїко-історичної, ліро-епічної поеми Тараса Шевченка «Гайдамаки» у загальноосвітній школі. У статті на основі запропонованої системи методів і прийомів навчання демонструє специфіку використання різних шляхів шкільного аналізу художнього твору (пообразного, проблемно-тематичного, композиційного). Автор рекомендує здійснювати шкільний аналіз поеми в контексті розвитку української літератури загалом і художньої системи романтизму зокрема.uk
dc.description.abstractThe author of article offers methodical recommendations for studying of the heroic and historical, lyrical and epic poem by Taras Shevchenko "Haidamaky" at secondary school. In article on the basis of the offered system of methods and techniques of training shows specifics of use of various ways of the school analysis of the work of art (imaginative, problem and thematic, and composite). The author to carry out the school analysis of this poem in the context of development of the Ukrainian literature in general and art system of romanticism in particular. Key words: a poem, a question, the ways of school analysis, an image, the training method.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ "УжНУ"uk
dc.subjectпоемаuk
dc.subjectзапитанняuk
dc.subjectшлях шкільного аналізуuk
dc.subjectобразuk
dc.subjectметод навчанняuk
dc.titleОсобливості використання різних шляхів шкільного аналізу в процесі вивчення поеми Т. Г. Шевченка «Гайдамаки»uk
dc.title.alternativePeculiarities of usage of different ways of school analysis in the process of studying of the poem "Haidamaky" by Taras Shevchenkouk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Філологія. Випуск 2(36) - 2016



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.