Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24555
Название: Особливості використання різних шляхів шкільного аналізу в процесі вивчення поеми Т. Г. Шевченка «Гайдамаки»
Другие названия: Peculiarities of usage of different ways of school analysis in the process of studying of the poem "Haidamaky" by Taras Shevchenko
Авторы: Лілік, Ольга
Ключевые слова: поема, запитання, шлях шкільного аналізу, образ, метод навчання
Дата публикации: 2016
Издательство: ДВНЗ "УжНУ"
Библиографическое описание: Особливості використання різних шляхів шкільного аналізу в процесі вивчення поеми Т. Г. Шевченка “Гайдамаки”. [Текст] / О. Лілік // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Філологія / голов. ред. Г.В. Шумицька. – Ужгород : Говерла, 2016. – Вип. 2 (36). – С. 175–178. – Бібліогр.: с. 178 (6 назв). – Рез. рос., англ. мовами.
Краткий осмотр (реферат): Автор статті пропонує методичні рекомендації для вивчення героїко-історичної, ліро-епічної поеми Тараса Шевченка «Гайдамаки» у загальноосвітній школі. У статті на основі запропонованої системи методів і прийомів навчання демонструє специфіку використання різних шляхів шкільного аналізу художнього твору (пообразного, проблемно-тематичного, композиційного). Автор рекомендує здійснювати шкільний аналіз поеми в контексті розвитку української літератури загалом і художньої системи романтизму зокрема.
The author of article offers methodical recommendations for studying of the heroic and historical, lyrical and epic poem by Taras Shevchenko "Haidamaky" at secondary school. In article on the basis of the offered system of methods and techniques of training shows specifics of use of various ways of the school analysis of the work of art (imaginative, problem and thematic, and composite). The author to carry out the school analysis of this poem in the context of development of the Ukrainian literature in general and art system of romanticism in particular. Key words: a poem, a question, the ways of school analysis, an image, the training method.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24555
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Філологія. Випуск 2(36) - 2016

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ РІЗНИХ ШЛЯХІВ ШКІЛЬНОГО.pdf319.69 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.