Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24555
Назва: Особливості використання різних шляхів шкільного аналізу в процесі вивчення поеми Т. Г. Шевченка «Гайдамаки»
Інші назви: Peculiarities of usage of different ways of school analysis in the process of studying of the poem "Haidamaky" by Taras Shevchenko
Автори: Лілік, Ольга
Ключові слова: поема, запитання, шлях шкільного аналізу, образ, метод навчання
Дата публікації: 2016
Видавництво: ДВНЗ "УжНУ"
Бібліографічний опис: Особливості використання різних шляхів шкільного аналізу в процесі вивчення поеми Т. Г. Шевченка “Гайдамаки”. [Текст] / О. Лілік // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Філологія / голов. ред. Г.В. Шумицька. – Ужгород : Говерла, 2016. – Вип. 2 (36). – С. 175–178. – Бібліогр.: с. 178 (6 назв). – Рез. рос., англ. мовами.
Короткий огляд (реферат): Автор статті пропонує методичні рекомендації для вивчення героїко-історичної, ліро-епічної поеми Тараса Шевченка «Гайдамаки» у загальноосвітній школі. У статті на основі запропонованої системи методів і прийомів навчання демонструє специфіку використання різних шляхів шкільного аналізу художнього твору (пообразного, проблемно-тематичного, композиційного). Автор рекомендує здійснювати шкільний аналіз поеми в контексті розвитку української літератури загалом і художньої системи романтизму зокрема.
The author of article offers methodical recommendations for studying of the heroic and historical, lyrical and epic poem by Taras Shevchenko "Haidamaky" at secondary school. In article on the basis of the offered system of methods and techniques of training shows specifics of use of various ways of the school analysis of the work of art (imaginative, problem and thematic, and composite). The author to carry out the school analysis of this poem in the context of development of the Ukrainian literature in general and art system of romanticism in particular. Key words: a poem, a question, the ways of school analysis, an image, the training method.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24555
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Філологія. Випуск 2(36) - 2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ РІЗНИХ ШЛЯХІВ ШКІЛЬНОГО.pdf319.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.