Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/248
Title: Сучасні педагогічні технології розвитку науково-педагогічних працівників у контексті євроінтеграційних процесів у вищій освіті
Other Titles: Modern pedagogical technologies as a method of development of teachers of the institutes of higher education in the context of european integration processes in higher education
Authors: Єгорова, Вероніка Вячеславівна
Keywords: сучасні педагогічні технології, науково-педагогічні працівники, латеральне мислення, «Шість капелюхів мислення»
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Єгорова, В. В. Сучасні педагогічні технології розвитку науково-педагогічних працівників у контексті євроінтеграційних процесів у вищій освіті [Текст] / В. В. Єгорова. – Ужгород: Говерла // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 30. – С. 52–55. – Рез. рос.,англ. – Бібліогр.: с. 54 (7 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Статтю присвячено аналізу й обґрунтуванню релевантних сучасних педагогічних технологій для розвитку науковопедагогічних працівників у контексті змін, що відбуваються у галузі вищої освіти, а саме: використання латерального мислення Єдварда де Боно як дослідницької педагогічної технології. Автором зазначено, що серед науковців не існує одностайності у визначенні поняття та класифікації педагогічних технологій. Розглянуто теоретичні та практичні аспекти використання методики «Шість капелюхів мислення». Запропоновано анкетування для виявлення рівня обізнаності щодо сучасних педагогічних технологій. Ключові слова: сучасні педагогічні технології, науково-педагогічні працівники, латеральне мислення, «Шість капелюхів мислення».
Description: The author has considered that there is no consensus among researchers in the classifi cation of pedagogical technologies, but the importance and necessity of their use in the educational process is obvious. The article is dedicated to the analysis and argumentations of lateral thinking method introduction as a research modern pedagogical technology at advanced teachers’ training at the institutes of higher education. Relevant modern educational technologies for the development of teachers of the institutes of higher education are proved. The questionnaire to identify knowledge of teachers of the institutes of higher education of modern pedagogical technologies was developed and tested. Key words: modern pedagogical technologies, teachers of the institutes of higher education, lateral thinking, «Six Thinking Hats».
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/248
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 30 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.