Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/248
Название: Сучасні педагогічні технології розвитку науково-педагогічних працівників у контексті євроінтеграційних процесів у вищій освіті
Другие названия: Modern pedagogical technologies as a method of development of teachers of the institutes of higher education in the context of european integration processes in higher education
Авторы: Єгорова, Вероніка Вячеславівна
Ключевые слова: сучасні педагогічні технології, науково-педагогічні працівники, латеральне мислення, «Шість капелюхів мислення»
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Єгорова, В. В. Сучасні педагогічні технології розвитку науково-педагогічних працівників у контексті євроінтеграційних процесів у вищій освіті [Текст] / В. В. Єгорова. – Ужгород: Говерла // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 30. – С. 52–55. – Рез. рос.,англ. – Бібліогр.: с. 54 (7 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): Статтю присвячено аналізу й обґрунтуванню релевантних сучасних педагогічних технологій для розвитку науковопедагогічних працівників у контексті змін, що відбуваються у галузі вищої освіти, а саме: використання латерального мислення Єдварда де Боно як дослідницької педагогічної технології. Автором зазначено, що серед науковців не існує одностайності у визначенні поняття та класифікації педагогічних технологій. Розглянуто теоретичні та практичні аспекти використання методики «Шість капелюхів мислення». Запропоновано анкетування для виявлення рівня обізнаності щодо сучасних педагогічних технологій. Ключові слова: сучасні педагогічні технології, науково-педагогічні працівники, латеральне мислення, «Шість капелюхів мислення».
Описание: The author has considered that there is no consensus among researchers in the classifi cation of pedagogical technologies, but the importance and necessity of their use in the educational process is obvious. The article is dedicated to the analysis and argumentations of lateral thinking method introduction as a research modern pedagogical technology at advanced teachers’ training at the institutes of higher education. Relevant modern educational technologies for the development of teachers of the institutes of higher education are proved. The questionnaire to identify knowledge of teachers of the institutes of higher education of modern pedagogical technologies was developed and tested. Key words: modern pedagogical technologies, teachers of the institutes of higher education, lateral thinking, «Six Thinking Hats».
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/248
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 30 - 2014



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.