Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24864
Назва: Дистанційне навчання у формуванні інструментально-виконавської компетентності майбутніх учителів музики
Інші назви: DISTANCE LEARNING IN DEVELOPING FUTURE MUSIC TEACHERS’ INSTRUMENTAL PERFORMANCE COMPETENCE
Автори: Замороцька, Валентина Василівна
Zamorotska, Valentyna
Ключові слова: інформатизація, дистанційне навчання, інструментально-виконавська компетентність, учитель музики, фортепіано, informatisation, distance learning, instrumental performance competence, music teacher, piano
Дата публікації: 2019
Видавництво: Вид-во УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Замороцька, В. В. Дистанційне навчання у формуванні інструментально-виконавської компетентності майбутніх учителів музики [Текст] / В. В. Замороцька // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2019. – Вип. 2 (45). – С. 70–74
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): Мистецька освіта переживає період інтенсивної модернізації та інформатизації. Дослідження феномена дистанційного навчання на сучасному етапі розвитку музичної освіти є метою пропонованої статті. Дослідження здійснювалося загальнонауковими методами: аналізу, синтезу, абстракції, системності, узагальнення. Обґрунтовано думку про те, що використання інформаційно-комунікаційних технологій у музичному навчанні сприяє його перетворенню на високохудожній і високотехнологічний процес. Активне використання дистанційних курсів під час формування інструментально-виконавської компетентності студентів дозволяє підвищити ефективність цього процесу завдяки специфічним методам: залученню засобів ІКТ, художнім проектам, електронному тестуванню. Під час здійсненого дослідження доведено, що використання дистанційного курсу в інструментально-виконавській підготовці майбутніх учителів музики фактично є прикладом моделі змішаного навчання, у якому викладачеві відводиться роль тьютора. Наголошується, що позитивним результатом є більш гнучке навчання, яке дозволяє враховувати індивідуальні освітні потреби студентів, індивідуальний темп освоєння ними навчального матеріалу.
The study of the phenomenon of distance learning at the present stage of music education development is the purpose of the proposed article. The study was carried out by general scientific methods: analysis, synthesis, abstraction, systematisation, generalisation. The opinion that the use of information and communication technology in music education contributes to its transformation into a highly artistic and high-tech process is substantiated. The active use of distance learning courses in developing students’ instrumental performance competence makes it possible to increase the efficiency of this process through specific methods: attracting ICT, artistic projects, and electronic testing. The author proved that the method of attracting information and communication technologies contributed to the development of skills of musical interpretive performance: the development of musical thinking autonomy, the acquisition of self-presentation skills and communication with different audiences; creation of «auditory model» of performing interpretation of a musical work; development of the ability to use media during training, critically assessing own media activity. The author’s experience of implementing the project method is described: the future music teachers were offered two types of projects: a monosubject project on the discipline «Basic Musical Instrument» (the project activity within the repertoire and performing tasks in the class on music specialty) and a multisubject project involving several specialized disciplines. During the study, it was proved that the use of the distance course in future music teachers’ instrumental and performing training is in fact an example of a blended learning model in which the teacher is assigned the role of a tutor. It is noted that a positive result is a more flexible training, which allows to take into account the individual educational needs of students, their individual pace of learning the educational material.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24864
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (45) - 2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Замороцька Валентина Василівна.pdf327.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.