Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24899
Назва: Технологічний підхід у розробці теоретичного і практичного аспектів дидактичного менеджменту
Інші назви: Technological approach to the development of theoretical and practical aspects of didactic management
Технологический подход в разработке теоретических и практических аспектов дидактического менеджмента
Автори: Опачко, Магдалина Василівна
Opachko, Magdalyna
Ключові слова: технологічний підхід, дидактичний менеджмент, технологічна компетентність вчителя фізики, моделювання професійної підготовки і діяльності майбутніх вчителів фізики, technological approach, didactic management, technological competence of the teacher of physics, simulation of the professional training and activity of future teachers of physics, технологический подход, дидактический менеджмент, технологическая компетентность учителя физики, моделирование профессиональной подготовки и деятельности будущих учителей физики
Дата публікації: 2019
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Опачко, М. В. Технологічний підхід у розробці теоретичного і практичного аспектів дидактичного менеджменту [Текст] / М. В. Опачко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2019. – Вип. 1 (44).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота. Вип. 1(44);
Короткий огляд (реферат): Технологічний підхід у засвоєнні змісту дидактичного менеджменту орієнтується на оволодіння студентами – майбутніми педагогами основами майстерності управління навчанням. Актуальність проблеми випливає із потреби визначення складових формування у студентів-майбутніх педагогів компетентності дидактичного менеджменту. Технологічна складова, або технологіна компетентніть передбачає оволодіння студентами системою теоретичних знань, практичних умінь і навичок та досвідом самостійного конструювання і апробації технологій управління навчанням у змісті розробки опорної теми. Мета дослідження полягає у розкритті сутності технологічного підходу в розробці теоретичних і практичних аспектів дидактичного менеджменту. Методи дослідження, які використовувались для досягнення мети: аналіз моделювання; узагальнення; опитування. Результат дослідження очікується у формі створених технологій дидактичного менеджменту для засвоєння ключових елементів опорної теми з фізики; сформованості вмінь: використання дидактичних технологій у процесі навчання, технолоій дидактичного менеджменту в управлінні розвитком особистості учня; наповнення конкретним фізичним змістом технологій дидактичного менеджменту; використання технологій управління навчанням у процесі вивчення фізики в школі.
Technological approach in assimilation of the content of didactic management is oriented to mastering the students-future teachers − the basics of mastery of management education. The urgency of the problem stems from the need to determine the components of formation of didactic management competence of future students. Technological component, or technology competence, involves mastering the system of theoretical knowledge, practical skills and experience and the experience of independent designing and testing of teaching management technologies in the content of the development of a reference theme. The purpose of the study is to reveal the essence of the technological approach in developing the theoretical and practical aspects of didactic management. Research methods used: analysis (educational, pedagogical, didactic technologies and their place in the professional activity of future physics teachers on didactic management as a component of professional training of a specialist, the content of teaching technology technologies or teaching management technologies); modeling (professional training and activities related to the use of didactic management technologies); generalisation (in the process of structuring the content content of the teaching methods of didactic management; formulation of conclusions); observation (at the work of students on the development and use of technology management training in physics); a survey (conducted in the process of finding out the understanding of the nature of the tasks over the content content of the techniques of didactic management and determining their complexity for students). Technological approach in the development of problems of didactic management is realised in theoretical and practical aspects. Theoretical aspect of technological approach involves knowledge of technology: educational, pedagogical, didactic, educational; acquaint students with the experience of using pedagogical technologies (developing, gaming, person-oriented, interactive, etc.). Practical aspect involves the self-mastering of the techniques of didactic management (learning management technologies). It consists of technologies: the design of a training management system (for example, physics), training organization and management; simulation of interaction in learning; diagnostics of training. The mastery of the techniques of didactic management involves their filling with specific subject content, e.g., the technology of forming the concepts of the theme (reference), the technology of creating test tasks (for the diagnosis of rates and levels of assimilation of concepts of the basic theme), etc.
Технологический подход в усвоении содержания дидактического менеджмента ориентируется на овладение студентами - будущими педагогами основами мастерства управления обучением. Актуальность проблемы вытекает из необходимости определения составляющих формирования у студентов-будущих педагогов компетентности дидактического менеджмента. Технологическая составляющая, или технологическая компетентность предусматривает овладение студентами системой теоретических знаний, практических умений и навыков, опытом самостоятельного конструирования и апробации технологий управления обучением в контексте разработки опорной темы. Цель исследования заключается в раскрытии сущности технологического подхода в разработке теоретических и практических аспектов дидактического менеджмента. Методы исследования, которые использовались для достижения цели: анализ; моделирования; обобщения; наблюдения; опроса. Результат исследования ожидается в форме разработок технологий дидактического менеджмента для усвоения ключевых элементов опорной темы по физике; сформированности умений: использования дидактических технологий в процессе обучения, технологий дидактического менеджмента в управлении развитием личности ученика; наполнения конкретным физическим содержанием технологий дидактического менеджмента; использования технологий управления обучением в процессе изучения физики в школе.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24899
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (44) - 2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Опачко Магдалина Василівна.pdf382.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.