Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/250
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кобрій, Ольга Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Брода, Мар’яна Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2014-11-28T12:19:47Z | - |
dc.date.accessioned | 2014-11-28T12:19:55Z | - |
dc.date.available | 2014-11-28T12:19:47Z | - |
dc.date.available | 2014-11-28T12:19:55Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Кобрій, О. М. Розвиток ідеї демократизації змісту педагогічної освіти вчителя впродовж другої половини ХХ ст. [Текст] / О. М. Кобрій, М. В. Брода. – Ужгород: Говерла // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 30. – С. 57–59. – Рез. рос.,англ. – Бібліогр.: с. 59 (9 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/250 | - |
dc.description | The article grounds the basic trends of democratization of the content of teacher education during the second half of the 20th century, which were associated with the attempts to democratize the educational process, to develop civic values of future teachers, to support national traditions and implement European and global standards in Ukrainian education. The author characterizes changes in quality teacher training, that primarily involve the activity approach to the educational process and the transition to democratic interaction of its participants. Key words: democratization of the content of teacher education, civic values, activity approach, democratic interaction, the second half of the 20th century. | uk |
dc.description.abstract | Обґрунтовано основні тенденції розвитку проблеми демократизації змісту педагогічної освіти впродовж другої половини ХХ ст., що були пов’язані зі спробами демократизації навчально-виховного процесу, формування громадянських цінностей майбутнього вчителя, підтримки національних традицій і впровадження в українській освіті європейських та світових стандартів освіти. Охарактеризовано зміни щодо якісної педагогічної підготовки вчителя, що насамперед передбачає діяльнісний підхід до навчально-виховного процесу та перехід до демократичної взаємодії його учасників. Ключові слова: демократизація змісту педагогічної освіти, громадянські цінності майбутнього вчителя, діяльнісний підхід, демократична взаємодія, друга половина ХХ ст. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | демократизація змісту педагогічної освіти | uk |
dc.subject | громадянські цінності майбутнього вчителя | uk |
dc.subject | діяльнісний підхід | uk |
dc.subject | демократична взаємодія | uk |
dc.subject | друга половина ХХ ст | uk |
dc.title | Розвиток ідеї демократизації змісту педагогічної освіти вчителя впродовж другої половини ХХ ст. | uk |
dc.title.alternative | Development of the idea of democratization of the content of teacher education during the second half of the 20th century | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 30 - 2014 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
РОЗВИТОК ІДЕЇ ДЕМОКРАТИЗАЦІЇ ЗМІСТУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ ВЧИТЕЛЯ ВПРОДОВЖ ДРУГОЇ.pdf | 194.86 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.