Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/250
Назва: Розвиток ідеї демократизації змісту педагогічної освіти вчителя впродовж другої половини ХХ ст.
Інші назви: Development of the idea of democratization of the content of teacher education during the second half of the 20th century
Автори: Кобрій, Ольга Миколаївна
Брода, Мар’яна Володимирівна
Ключові слова: демократизація змісту педагогічної освіти, громадянські цінності майбутнього вчителя, діяльнісний підхід, демократична взаємодія, друга половина ХХ ст
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Кобрій, О. М. Розвиток ідеї демократизації змісту педагогічної освіти вчителя впродовж другої половини ХХ ст. [Текст] / О. М. Кобрій, М. В. Брода. – Ужгород: Говерла // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 30. – С. 57–59. – Рез. рос.,англ. – Бібліогр.: с. 59 (9 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано основні тенденції розвитку проблеми демократизації змісту педагогічної освіти впродовж другої половини ХХ ст., що були пов’язані зі спробами демократизації навчально-виховного процесу, формування громадянських цінностей майбутнього вчителя, підтримки національних традицій і впровадження в українській освіті європейських та світових стандартів освіти. Охарактеризовано зміни щодо якісної педагогічної підготовки вчителя, що насамперед передбачає діяльнісний підхід до навчально-виховного процесу та перехід до демократичної взаємодії його учасників. Ключові слова: демократизація змісту педагогічної освіти, громадянські цінності майбутнього вчителя, діяльнісний підхід, демократична взаємодія, друга половина ХХ ст.
Опис: The article grounds the basic trends of democratization of the content of teacher education during the second half of the 20th century, which were associated with the attempts to democratize the educational process, to develop civic values of future teachers, to support national traditions and implement European and global standards in Ukrainian education. The author characterizes changes in quality teacher training, that primarily involve the activity approach to the educational process and the transition to democratic interaction of its participants. Key words: democratization of the content of teacher education, civic values, activity approach, democratic interaction, the second half of the 20th century.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/250
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 30 - 2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.