Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/250
Название: Розвиток ідеї демократизації змісту педагогічної освіти вчителя впродовж другої половини ХХ ст.
Другие названия: Development of the idea of democratization of the content of teacher education during the second half of the 20th century
Авторы: Кобрій, Ольга Миколаївна
Брода, Мар’яна Володимирівна
Ключевые слова: демократизація змісту педагогічної освіти, громадянські цінності майбутнього вчителя, діяльнісний підхід, демократична взаємодія, друга половина ХХ ст
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Кобрій, О. М. Розвиток ідеї демократизації змісту педагогічної освіти вчителя впродовж другої половини ХХ ст. [Текст] / О. М. Кобрій, М. В. Брода. – Ужгород: Говерла // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 30. – С. 57–59. – Рез. рос.,англ. – Бібліогр.: с. 59 (9 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): Обґрунтовано основні тенденції розвитку проблеми демократизації змісту педагогічної освіти впродовж другої половини ХХ ст., що були пов’язані зі спробами демократизації навчально-виховного процесу, формування громадянських цінностей майбутнього вчителя, підтримки національних традицій і впровадження в українській освіті європейських та світових стандартів освіти. Охарактеризовано зміни щодо якісної педагогічної підготовки вчителя, що насамперед передбачає діяльнісний підхід до навчально-виховного процесу та перехід до демократичної взаємодії його учасників. Ключові слова: демократизація змісту педагогічної освіти, громадянські цінності майбутнього вчителя, діяльнісний підхід, демократична взаємодія, друга половина ХХ ст.
Описание: The article grounds the basic trends of democratization of the content of teacher education during the second half of the 20th century, which were associated with the attempts to democratize the educational process, to develop civic values of future teachers, to support national traditions and implement European and global standards in Ukrainian education. The author characterizes changes in quality teacher training, that primarily involve the activity approach to the educational process and the transition to democratic interaction of its participants. Key words: democratization of the content of teacher education, civic values, activity approach, democratic interaction, the second half of the 20th century.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/250
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 30 - 2014



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.