Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25350
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧернуха, Т. С.-
dc.contributor.authorChernukhа, T. S.-
dc.date.accessioned2019-09-06T06:20:43Z-
dc.date.available2019-09-06T06:20:43Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЧернуха, Т. С. Інституціональні передумови формування систем вищої освіти країн світу: порівняльний аналіз / Т. С. Чернуха // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2018. – Вип. 22, №Ч.3. – С. 103–107.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25350-
dc.description.abstractУ статті розглянуто відмінності систем вищої освіти (ВО) різних соціально-економічних моделей (СЕМ), які обумовлені комплементарністю інститутів ієрархічної системи освітнього простору. Основою такого взаємозв’язку є ціннісні орієнтації. Саме закладені цінності дають початок формуванню тієї чи іншої соціально-економічної моделі, що має прямий вплив на формування й розвиток системи освіти в кожній СЕМ.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрены отличия систем высшего образования (ВО) разных социально-экономических моделей (СЭМ), которые обусловлены комплементарностью институтов иерархической системы образовательного пространства. Основой такой взаимосвязи являются ценностные ориентации. Именно заложенные ценности дают на- чало формированию той или иной социально-экономической модели, что имеет прямое влияние на формирование и развитие системы образования в каждой СЭМ.uk
dc.description.abstractIn the paper differences between the systems of higher education (VO) of various socio-economic models (CEM) are considered, which are caused by the complementarity of institutions of the hierarchical system of educational space. The basis of this relationship are value orientations. It is the inherent values that give rise to the formation of a particular socioeconomic model, which in turn has a direct impact on the formation and development of the education system in each СEM.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesМіжнародні економічні відносини та світове господарство;-
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjectієрархіяuk
dc.subjectцінностіuk
dc.subjectсоціально-економічні моделіuk
dc.subjectінституціональна комплементарністьuk
dc.subjectвысшее образованиеuk
dc.subjectиерархияuk
dc.subjectценностиuk
dc.subjectсоциально-экономические моделиuk
dc.subjectинституциональная комплементарностьuk
dc.subjecthigher educationuk
dc.subjecthierarchyuk
dc.subjectvaluesuk
dc.subjectsocio-economic modelsuk
dc.subjectinstitutional complementarityuk
dc.titleІнституціональні передумови формування систем вищої освіти країн світу: порівняльний аналізuk
dc.title.alternativeИнституциональные предпосылки формирования систем высшего образования стран мира: сравнительный анализuk
dc.title.alternativeInstitutional prerequisites for the formation of higher education systems in the world: comparative analysisuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:2018 / Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 22. Частина 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Чернуха Т. С..pdf375.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.