Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25350
Назва: | Інституціональні передумови формування систем вищої освіти країн світу: порівняльний аналіз |
Інші назви: | Институциональные предпосылки формирования систем высшего образования стран мира: сравнительный анализ Institutional prerequisites for the formation of higher education systems in the world: comparative analysis |
Автори: | Чернуха, Т. С. Chernukhа, T. S. |
Ключові слова: | вища освіта, ієрархія, цінності, соціально-економічні моделі, інституціональна комплементарність, высшее образование, иерархия, ценности, социально-экономические модели, институциональная комплементарность, higher education, hierarchy, values, socio-economic models, institutional complementarity |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Видавничий дім "Гельветика" |
Бібліографічний опис: | Чернуха, Т. С. Інституціональні передумови формування систем вищої освіти країн світу: порівняльний аналіз / Т. С. Чернуха // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2018. – Вип. 22, №Ч.3. – С. 103–107. |
Серія/номер: | Міжнародні економічні відносини та світове господарство; |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто відмінності систем вищої освіти (ВО) різних соціально-економічних моделей (СЕМ),
які обумовлені комплементарністю інститутів ієрархічної системи освітнього простору. Основою такого взаємозв’язку
є ціннісні орієнтації. Саме закладені цінності дають початок формуванню тієї чи іншої соціально-економічної моделі,
що має прямий вплив на формування й розвиток системи освіти в кожній СЕМ. В статье рассмотрены отличия систем высшего образования (ВО) разных социально-экономических моделей (СЭМ), которые обусловлены комплементарностью институтов иерархической системы образовательного пространства. Основой такой взаимосвязи являются ценностные ориентации. Именно заложенные ценности дают на- чало формированию той или иной социально-экономической модели, что имеет прямое влияние на формирование и развитие системы образования в каждой СЭМ. In the paper differences between the systems of higher education (VO) of various socio-economic models (CEM) are considered, which are caused by the complementarity of institutions of the hierarchical system of educational space. The basis of this relationship are value orientations. It is the inherent values that give rise to the formation of a particular socioeconomic model, which in turn has a direct impact on the formation and development of the education system in each СEM. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25350 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 22 Частина 3 - 2018 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Чернуха Т. С..pdf | 375.06 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.