Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25350
Title: Інституціональні передумови формування систем вищої освіти країн світу: порівняльний аналіз
Other Titles: Институциональные предпосылки формирования систем высшего образования стран мира: сравнительный анализ
Institutional prerequisites for the formation of higher education systems in the world: comparative analysis
Authors: Чернуха, Т. С.
Chernukhа, T. S.
Keywords: вища освіта, ієрархія, цінності, соціально-економічні моделі, інституціональна комплементарність, высшее образование, иерархия, ценности, социально-экономические модели, институциональная комплементарность, higher education, hierarchy, values, socio-economic models, institutional complementarity
Issue Date: 2018
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Чернуха, Т. С. Інституціональні передумови формування систем вищої освіти країн світу: порівняльний аналіз / Т. С. Чернуха // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2018. – Вип. 22, №Ч.3. – С. 103–107.
Series/Report no.: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Abstract: У статті розглянуто відмінності систем вищої освіти (ВО) різних соціально-економічних моделей (СЕМ), які обумовлені комплементарністю інститутів ієрархічної системи освітнього простору. Основою такого взаємозв’язку є ціннісні орієнтації. Саме закладені цінності дають початок формуванню тієї чи іншої соціально-економічної моделі, що має прямий вплив на формування й розвиток системи освіти в кожній СЕМ.
В статье рассмотрены отличия систем высшего образования (ВО) разных социально-экономических моделей (СЭМ), которые обусловлены комплементарностью институтов иерархической системы образовательного пространства. Основой такой взаимосвязи являются ценностные ориентации. Именно заложенные ценности дают на- чало формированию той или иной социально-экономической модели, что имеет прямое влияние на формирование и развитие системы образования в каждой СЭМ.
In the paper differences between the systems of higher education (VO) of various socio-economic models (CEM) are considered, which are caused by the complementarity of institutions of the hierarchical system of educational space. The basis of this relationship are value orientations. It is the inherent values that give rise to the formation of a particular socioeconomic model, which in turn has a direct impact on the formation and development of the education system in each СEM.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25350
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 22 Частина 3 - 2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Чернуха Т. С..pdf375.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.