Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25656
Назва: Теоретико-методичні основи оцінки стану корпоративної культури
Автори: Дюк, О. М.
Ключові слова: підприємство, оцінка стану корпоративної культури, корпоративна культура
Дата публікації: 2018
Видавництво: Говерла
Бібліографічний опис: Дюк, О. М. Теоретико-методичні основи оцінки стану корпоративної культури / О. М. Дюк // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; зб. наук. пр. / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), В.І. Ярема , Н.Н.Пойда-Носик та інші. – Ужгород, 2018. – Вип. 2(52). – С.115-118. – Бібліограф.:с.117-118 (11назв).
Короткий огляд (реферат): Проведено аналіз основних методів оцінки стану корпоративної культури на підприємстві. Аналіз показав, що на сьогоднішній день не існує єдиного підходу до оцінки стану корпоративної культури на підприємстві. Було запропоновано власний підхід, який включає систему показників, які розподілені на декілька складових: соціально-економічна сфера, інтелектуально-інноваційна сфера; внутрішньополітична сфера; сфера особистості. Такий розподіл дозволить максимально чітко встановити реальний стан корпоративної культури на підприємстві.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25656
ISSN: 2415-735X
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. Випуск 2 (52) - 2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дюк О.М.pdf606.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.