Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25656
Title: Теоретико-методичні основи оцінки стану корпоративної культури
Authors: Дюк, О. М.
Keywords: підприємство, оцінка стану корпоративної культури, корпоративна культура
Issue Date: 2018
Publisher: Говерла
Citation: Дюк, О. М. Теоретико-методичні основи оцінки стану корпоративної культури / О. М. Дюк // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; зб. наук. пр. / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), В.І. Ярема , Н.Н.Пойда-Носик та інші. – Ужгород, 2018. – Вип. 2(52). – С.115-118. – Бібліограф.:с.117-118 (11назв).
Abstract: Проведено аналіз основних методів оцінки стану корпоративної культури на підприємстві. Аналіз показав, що на сьогоднішній день не існує єдиного підходу до оцінки стану корпоративної культури на підприємстві. Було запропоновано власний підхід, який включає систему показників, які розподілені на декілька складових: соціально-економічна сфера, інтелектуально-інноваційна сфера; внутрішньополітична сфера; сфера особистості. Такий розподіл дозволить максимально чітко встановити реальний стан корпоративної культури на підприємстві.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25656
ISSN: 2415-735X
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 2 (52) - 2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дюк О.М.pdf606.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.