Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25686
Title: Сутність та специфічні особливості застосування маркетингу в страховій діяльності
Authors: Пойда-Носик, Ніна Никифорівна
Свадеба, В. В.
Keywords: страхувальник, страхова компанія, страховий маркетинг, страховий продукт, страхові відносини, страховик
Issue Date: 2018
Publisher: Говерла
Citation: Пойда-Носик, Н. Н. Сутність та специфічні особливості застосування маркетингу в страховій діяльності / Н. Н. Пойда-Носик, В. В. Свадеба // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; зб. наук. пр. / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), В.І. Ярема , Н.Н.Пойда-Носик та інші. – Ужгород, 2018. – Вип. 2(52). – С.194-198. – Бібліограф.:с.194 (6 назв).
Abstract: У статті розглянуто сутність страхового маркетингу та його значення в забезпеченні стабільного функціонування страхової компанії. Зазначено характерні причини відмови впровадження відділу маркетингу страховиками. Визначено основні ознаки, які відрізняють страховий маркетинг від традиційного. Виділено основні сфери використання маркетингу в страховій діяльності. Охарактеризовано роль досягнень страхового маркетингу в розробці плану стратегічних напрямків розвитку страхової компанії в перспективі. Виокремлено страховий маркетинг як пряму причину зростання прибутковості та ринкової вартості страхової компанії.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25686
ISSN: 2415-735X
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 2 (52) - 2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Пойда-Носик Н.Н., Свадеба В.В..pdf756.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.