Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25755
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПопадич, Олена Олександрівна-
dc.date.accessioned2019-10-01T17:09:37Z-
dc.date.available2019-10-01T17:09:37Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСучасні виклики професійної освіти: теорія і практика: зб. наук. праць з нагоди 25-річчя створення Львівського навчально-наукового центру професійної освіти / [упорядник Ю.І. Колісник-Гуменюк]. Том 1. Львів, 2019. – С. 145-150uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25755-
dc.description.abstractРозглянуто важливість питання професійної підготовки студентів – майбутніх учителів початкової школи – до педагогічної творчості та формування креативності майбутнього вчителя як професійно-особистісної якості. Проаналізовано особливості, запропоновано класифікацію та структуру моделювання у навчанні як засобу формування креативності у майбутніх учителів початкової школи. Встановлено, що моделювання педагогічних ситуацій формує креативність майбутнього вчителя та розвиває такі важливі якості професійно зрілої креативної особистості педагога, як високий творчий потенціал, творча спрямованість, індивідуальність та творча активністьuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЛьвів, 2019uk
dc.subjectПедагогічна творчість; креативність; майбутній учитель початкової школи; моделюванняuk
dc.titleМоделювання у процесі навчання як засіб формування креативності у майбутніх учителів початкової школиuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Попадич_Львів_Стаття.pdf168.22 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.