Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25755
Назва: Моделювання у процесі навчання як засіб формування креативності у майбутніх учителів початкової школи
Автори: Попадич, Олена Олександрівна
Ключові слова: Педагогічна творчість; креативність; майбутній учитель початкової школи; моделювання
Дата публікації: 2019
Видавництво: Львів, 2019
Бібліографічний опис: Сучасні виклики професійної освіти: теорія і практика: зб. наук. праць з нагоди 25-річчя створення Львівського навчально-наукового центру професійної освіти / [упорядник Ю.І. Колісник-Гуменюк]. Том 1. Львів, 2019. – С. 145-150
Короткий огляд (реферат): Розглянуто важливість питання професійної підготовки студентів – майбутніх учителів початкової школи – до педагогічної творчості та формування креативності майбутнього вчителя як професійно-особистісної якості. Проаналізовано особливості, запропоновано класифікацію та структуру моделювання у навчанні як засобу формування креативності у майбутніх учителів початкової школи. Встановлено, що моделювання педагогічних ситуацій формує креативність майбутнього вчителя та розвиває такі важливі якості професійно зрілої креативної особистості педагога, як високий творчий потенціал, творча спрямованість, індивідуальність та творча активність
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25755
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Попадич_Львів_Стаття.pdf168.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.