Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25755
Название: Моделювання у процесі навчання як засіб формування креативності у майбутніх учителів початкової школи
Авторы: Попадич, Олена Олександрівна
Ключевые слова: Педагогічна творчість; креативність; майбутній учитель початкової школи; моделювання
Дата публикации: 2019
Издательство: Львів, 2019
Библиографическое описание: Сучасні виклики професійної освіти: теорія і практика: зб. наук. праць з нагоди 25-річчя створення Львівського навчально-наукового центру професійної освіти / [упорядник Ю.І. Колісник-Гуменюк]. Том 1. Львів, 2019. – С. 145-150
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто важливість питання професійної підготовки студентів – майбутніх учителів початкової школи – до педагогічної творчості та формування креативності майбутнього вчителя як професійно-особистісної якості. Проаналізовано особливості, запропоновано класифікацію та структуру моделювання у навчанні як засобу формування креативності у майбутніх учителів початкової школи. Встановлено, що моделювання педагогічних ситуацій формує креативність майбутнього вчителя та розвиває такі важливі якості професійно зрілої креативної особистості педагога, як високий творчий потенціал, творча спрямованість, індивідуальність та творча активність
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25755
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Попадич_Львів_Стаття.pdf168.22 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.