Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25961
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКацьора, Олександр Валентинович-
dc.date.accessioned2019-10-09T13:44:59Z-
dc.date.available2019-10-09T13:44:59Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citation«Sciences of Europe» - Editorial office: Křižíkova 384/101 Karlín, 186 00 Prahauk
dc.identifier.issn3162-2364-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25961-
dc.description.abstractУ статті розглянуті основні підходи до трактування феномена підприємництва в працях зарубіжних і вітчизняних соціологів. Розглянуто соціально-економічний характер підприємництва, охарактеризовані особистість підприємця як суб'єкта підприємницької діяльності та суб'єкта інноваційної соціально-економічної діяльностіuk
dc.language.isoruuk
dc.relation.ispartofseriesVOL 3, No 42;-
dc.subjectпідприємництво, інновації, підприємець, підприємницька поведінка, мотиваціяuk
dc.titleКонцептуальні підходи до визначення підприємництва в соціологіїuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри соціології і соціальної роботи

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
VOL 3, No 42 (2019).pdf1.25 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.