Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25961
Название: Концептуальні підходи до визначення підприємництва в соціології
Авторы: Кацьора, Олександр Валентинович
Ключевые слова: підприємництво, інновації, підприємець, підприємницька поведінка, мотивація
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: «Sciences of Europe» - Editorial office: Křižíkova 384/101 Karlín, 186 00 Praha
Серия/номер: VOL 3, No 42;
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуті основні підходи до трактування феномена підприємництва в працях зарубіжних і вітчизняних соціологів. Розглянуто соціально-економічний характер підприємництва, охарактеризовані особистість підприємця як суб'єкта підприємницької діяльності та суб'єкта інноваційної соціально-економічної діяльності
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25961
ISSN: 3162-2364
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри соціології і соціальної роботи

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
VOL 3, No 42 (2019).pdf1.25 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.