Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25961
Назва: Концептуальні підходи до визначення підприємництва в соціології
Автори: Кацьора, Олександр Валентинович
Ключові слова: підприємництво, інновації, підприємець, підприємницька поведінка, мотивація
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: «Sciences of Europe» - Editorial office: Křižíkova 384/101 Karlín, 186 00 Praha
Серія/номер: VOL 3, No 42;
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуті основні підходи до трактування феномена підприємництва в працях зарубіжних і вітчизняних соціологів. Розглянуто соціально-економічний характер підприємництва, охарактеризовані особистість підприємця як суб'єкта підприємницької діяльності та суб'єкта інноваційної соціально-економічної діяльності
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25961
ISSN: 3162-2364
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри соціології і соціальної роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
VOL 3, No 42 (2019).pdf1.25 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.