Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25961
Title: Концептуальні підходи до визначення підприємництва в соціології
Authors: Кацьора, Олександр Валентинович
Keywords: підприємництво, інновації, підприємець, підприємницька поведінка, мотивація
Issue Date: 2019
Citation: «Sciences of Europe» - Editorial office: Křižíkova 384/101 Karlín, 186 00 Praha
Series/Report no.: VOL 3, No 42;
Abstract: У статті розглянуті основні підходи до трактування феномена підприємництва в працях зарубіжних і вітчизняних соціологів. Розглянуто соціально-економічний характер підприємництва, охарактеризовані особистість підприємця як суб'єкта підприємницької діяльності та суб'єкта інноваційної соціально-економічної діяльності
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25961
ISSN: 3162-2364
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри соціології і соціальної роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VOL 3, No 42 (2019).pdf1.25 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.