Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/263
Title: Взаємодія школи та сім’ї у профорієнтаційній роботі з учнями
Other Titles: Cooperation of school and family in career development with students
Authors: Лещук, Галина Василівна
Keywords: профорієнтаційна робота, професійне самовизначення, професійний вибір
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Лещук, Г. В. Взаємодія школи та сім’ї у профорієнтаційній роботі з учнями [Текст] / Г. В. Лещук. – Ужгород: Говерла // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 30. – С. 84–86. – Рез. рос.,англ. – Бібліогр.: с. 86 (6 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Теоретичні засади налагодження співпраці між школою та сім’єю в процесі профорієнтаційної роботи, розглянуті в статті, дозволили виявити основні проблеми та труднощі, притаманні цьому процесу, охарактеризувати дотичні до проблеми професійного вибору сфери впливу батьків та педагогів, окреслити пріоритетні напрями та форми взаємодії між вчителями, психологами, соціальними педагогами та батьками, спрямовані на ефективне вирішення завдань професійного самовизначення учнів, визначити перспективи подальшої взаємодії школи та сім’ї, головним завданням якої є сприяння усвідомленому професійному вибору дітей. Ключові слова: профорієнтаційна робота, професійне самовизначення, професійний вибір.
Description: Theoretical principles of adjusting of collaboration between school and family in the process of career development, considered in the article, allowed to fi nd out basic problems and diffi culties, inherent this process, describe tangent to the problem of professional choice of sphere of infl uence of parents and teachers, to outline directions of priorities and forms of cooperation between teachers, social pedagogues and parents, directed on the effective decision of tasks of professional self-determination of students, to defi ne the prospects of subsequent co-operation of school and family the main task of which is an assistance the realized professional choice of students. Key words: career development, professional self-determination, professional choice.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/263
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 30 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.