Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/263
Назва: | Взаємодія школи та сім’ї у профорієнтаційній роботі з учнями |
Інші назви: | Cooperation of school and family in career development with students |
Автори: | Лещук, Галина Василівна |
Ключові слова: | профорієнтаційна робота, професійне самовизначення, професійний вибір |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Видавництво УжНУ "Говерла" |
Бібліографічний опис: | Лещук, Г. В. Взаємодія школи та сім’ї у профорієнтаційній роботі з учнями [Текст] / Г. В. Лещук. – Ужгород: Говерла // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 30. – С. 84–86. – Рез. рос.,англ. – Бібліогр.: с. 86 (6 назв). |
Серія/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Короткий огляд (реферат): | Теоретичні засади налагодження співпраці між школою та сім’єю в процесі профорієнтаційної роботи, розглянуті в статті, дозволили виявити основні проблеми та труднощі, притаманні цьому процесу, охарактеризувати дотичні до проблеми професійного вибору сфери впливу батьків та педагогів, окреслити пріоритетні напрями та форми взаємодії між вчителями, психологами, соціальними педагогами та батьками, спрямовані на ефективне вирішення завдань професійного самовизначення учнів, визначити перспективи подальшої взаємодії школи та сім’ї, головним завданням якої є сприяння усвідомленому професійному вибору дітей. Ключові слова: профорієнтаційна робота, професійне самовизначення, професійний вибір. |
Опис: | Theoretical principles of adjusting of collaboration between school and family in the process of career development, considered in the article, allowed to fi nd out basic problems and diffi culties, inherent this process, describe tangent to the problem of professional choice of sphere of infl uence of parents and teachers, to outline directions of priorities and forms of cooperation between teachers, social pedagogues and parents, directed on the effective decision of tasks of professional self-determination of students, to defi ne the prospects of subsequent co-operation of school and family the main task of which is an assistance the realized professional choice of students. Key words: career development, professional self-determination, professional choice. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/263 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 30 - 2014 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ВЗАЄМОДІЯ ШКОЛИ ТА СІМ’Ї У ПРОФОРІЄНТАЦІЙНІЙ РОБОТІ З УЧНЯМИ.pdf | 217.49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.