Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/26415
Название: Когнітивно-комунікативний підхід у методиці викладання іноземної мови
Авторы: Канюк, Олександра Любомирівна
Ключевые слова: когнітивно-комунікаційний підхід, іноземна мова, методика, стратегії навчання, комунікативна компетенція, cognitive-communicative approach, foreign language, methodology, communicative competence, strategy of learning
Дата публикации: 2019
Издательство: ДВНЗ “УжНУ”
Библиографическое описание: Канюк О. С. Когнітивно-комунікативний підхід у методиці викладання іноземної мови. / О. С. Канюк // Сучасні дослідження з іноземної філології : збірник наукових праць. – 2019. – випуск 17. – С. 231-239.
Краткий осмотр (реферат): Стаття розкриває актуальність впровадження комунікативно-когнітивного підходу у навчанні англійської мови та розкриває принципи навчання іноземної мови, дотримання яких дасть можливість забезпечити високий рівень ефективності освітніх завдань, розвинути всі види мовленнєвої діяльності як засобу спілкування.
The article is devoted to the implementation of Communicative and Cognitive approach in teaching English and reveals the principles of foreign language teaching, which provide a high level of effectiveness of this process and develop all kinds of communicative skills.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/26415
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри іноземних мов
Сучасні дослідження з іноземної філології. Випуск 17, 2019

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Когнітивно-комунікативний підхід у методиці викладання.pdf723.49 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.