Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/26415
Назва: Когнітивно-комунікативний підхід у методиці викладання іноземної мови
Автори: Канюк, Олександра Любомирівна
Ключові слова: когнітивно-комунікаційний підхід, іноземна мова, методика, стратегії навчання, комунікативна компетенція, cognitive-communicative approach, foreign language, methodology, communicative competence, strategy of learning
Дата публікації: 2019
Видавництво: ДВНЗ “УжНУ”
Бібліографічний опис: Канюк О. С. Когнітивно-комунікативний підхід у методиці викладання іноземної мови. / О. С. Канюк // Сучасні дослідження з іноземної філології : збірник наукових праць. – 2019. – випуск 17. – С. 231-239.
Короткий огляд (реферат): Стаття розкриває актуальність впровадження комунікативно-когнітивного підходу у навчанні англійської мови та розкриває принципи навчання іноземної мови, дотримання яких дасть можливість забезпечити високий рівень ефективності освітніх завдань, розвинути всі види мовленнєвої діяльності як засобу спілкування.
The article is devoted to the implementation of Communicative and Cognitive approach in teaching English and reveals the principles of foreign language teaching, which provide a high level of effectiveness of this process and develop all kinds of communicative skills.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/26415
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри іноземних мов
Сучасні дослідження з іноземної філології. Випуск 17, 2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Когнітивно-комунікативний підхід у методиці викладання.pdf723.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.