Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/26808
Title: Основи маркетингу
Authors: Сусліков, Леонід Михайлович
Студеняк, Ігор Петрович
Keywords: посібник, основи маркетингу, менеджмент, ринкові відносини, роздрібна торгівля
Issue Date: 2019
Publisher: ДВНЗ "УжНУ"
Citation: Сусліков В. М., Студеняк І. П. Основи маркетингу: електронний навчальний посібник. 100 Мбайт. Ужгород: ДВНЗ "УжНУ", 2019. 156 сл.
Series/Report no.: Фізика;
Abstract: Посібник розроблений на основі лекцій з курсу "Основи маркетингу та менеджменту" який читається для студентів кафедри прикладної фізики УжНУ.У навчальному посібнику розглянуто основні закономірності розвитку ринку та сутність таких категорій ринкових відносин, як маркетинг, методи дослідження ринку та маркетингових можливостей, споживчі ринки і ринок підприємств та їх характерні риси, стратегія і тактика маркетингу, оптова та роздрібна торгівля, просування товару, організація управління маркетингом, елементи організацій та процесу управління, функції управління, сутність керівництва. Посібник рекомендований для студентів фізико-технічних організацій.
Type: Presentation
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/26808
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри прикладної фізики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2019_ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ.ppsx1.6 MBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.