Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/26808
Название: Основи маркетингу
Авторы: Сусліков, Леонід Михайлович
Студеняк, Ігор Петрович
Ключевые слова: посібник, основи маркетингу, менеджмент, ринкові відносини, роздрібна торгівля
Дата публикации: 2019
Издательство: ДВНЗ "УжНУ"
Библиографическое описание: Сусліков В. М., Студеняк І. П. Основи маркетингу: електронний навчальний посібник. 100 Мбайт. Ужгород: ДВНЗ "УжНУ", 2019. 156 сл.
Серия/номер: Фізика;
Краткий осмотр (реферат): Посібник розроблений на основі лекцій з курсу "Основи маркетингу та менеджменту" який читається для студентів кафедри прикладної фізики УжНУ.У навчальному посібнику розглянуто основні закономірності розвитку ринку та сутність таких категорій ринкових відносин, як маркетинг, методи дослідження ринку та маркетингових можливостей, споживчі ринки і ринок підприємств та їх характерні риси, стратегія і тактика маркетингу, оптова та роздрібна торгівля, просування товару, організація управління маркетингом, елементи організацій та процесу управління, функції управління, сутність керівництва. Посібник рекомендований для студентів фізико-технічних організацій.
Тип: Presentation
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/26808
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри прикладної фізики і квантової електроніки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2019_ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ.ppsx1.6 MBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.