Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/2688
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКурей, Оксана Андріївна-
dc.date.accessioned2015-06-15T12:49:20Z-
dc.date.available2015-06-15T12:49:20Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationЗілгалова О.А. Ефективність малого і середнього бізнесу в країнах перехідної економіки (порівняльний аналіз) / Зілгалова О.А. // Збірник наукових праць «Актуальні проблеми міжнародних відносин» Інституту міжнародних відносин Київського національного університету ім. Т.Г.Шевченка. – 2007. – Вип.68. – С.193-199uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/2688-
dc.descriptionThe theory of small and middle sized business effectiveness is analyzed in this article. The factors determining the effectiveness are also described. The author pays his attention to the role of competitive advantages in the process of the effectiveness forming and to the factors determining the competitive advantages of certain enterprise acting on the market. The connection between the economic effectiveness and the social effectiveness, the role of socially-psychological factor, the need for transition from quantitative to qualitative criteria in the effectiveness evaluation are described in this article. Key words:Efficiency. Economic effectiveness. Social effectiveness. Evaluation criteria. Sub-contractor enterprise. Franchising enterprise. Competitive advantages.uk
dc.description.abstractУ даній статті автор здійснив аналіз поняття ефективності малого та середнього бізнесу, а також факторів, які визначають ефективність функціонування малих і середніх підприємств. Розглянуто також окремо роль конкурентних переваг у формуванні поняття ефективності та чинники, які впливають на конкурентні переваги певного підприємства, що діє на ринку. Проаналізовано зв'язок економічної ефективності з ефективністю соціальною, вплив соціально-психологічного фактору на ефективність, необхідність переходу від кількісних до якісних критеріїв оцінювання ефективності.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут міжнародних відносинuk
dc.relation.ispartofseries;Випуск 68. Частина І-
dc.subjectмалий та середній бізнесuk
dc.subjectЕфективність.uk
dc.subjectконкурентні перевагиuk
dc.subjectфранчайзингові підприємстваuk
dc.subjectсубпідрядні підприємстваuk
dc.subjectкритерії оцінюванняuk
dc.subjectсоціальна ефективністьuk
dc.subjectекономічна ефективністьuk
dc.titleЕфективність малого і середнього бізнесу в країнах перехідної економіки (порівняльний аналіз)uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kurei_Article2007_Visnyk IMV.pdfОсновна стаття4.4 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.