Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/2688
Назва: Ефективність малого і середнього бізнесу в країнах перехідної економіки (порівняльний аналіз)
Автори: Курей, Оксана Андріївна
Ключові слова: малий та середній бізнес, Ефективність., конкурентні переваги, франчайзингові підприємства, субпідрядні підприємства, критерії оцінювання, соціальна ефективність, економічна ефективність
Дата публікації: 2007
Видавництво: Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут міжнародних відносин
Бібліографічний опис: Зілгалова О.А. Ефективність малого і середнього бізнесу в країнах перехідної економіки (порівняльний аналіз) / Зілгалова О.А. // Збірник наукових праць «Актуальні проблеми міжнародних відносин» Інституту міжнародних відносин Київського національного університету ім. Т.Г.Шевченка. – 2007. – Вип.68. – С.193-199
Серія/номер: ;Випуск 68. Частина І
Короткий огляд (реферат): У даній статті автор здійснив аналіз поняття ефективності малого та середнього бізнесу, а також факторів, які визначають ефективність функціонування малих і середніх підприємств. Розглянуто також окремо роль конкурентних переваг у формуванні поняття ефективності та чинники, які впливають на конкурентні переваги певного підприємства, що діє на ринку. Проаналізовано зв'язок економічної ефективності з ефективністю соціальною, вплив соціально-психологічного фактору на ефективність, необхідність переходу від кількісних до якісних критеріїв оцінювання ефективності.
Опис: The theory of small and middle sized business effectiveness is analyzed in this article. The factors determining the effectiveness are also described. The author pays his attention to the role of competitive advantages in the process of the effectiveness forming and to the factors determining the competitive advantages of certain enterprise acting on the market. The connection between the economic effectiveness and the social effectiveness, the role of socially-psychological factor, the need for transition from quantitative to qualitative criteria in the effectiveness evaluation are described in this article. Key words:Efficiency. Economic effectiveness. Social effectiveness. Evaluation criteria. Sub-contractor enterprise. Franchising enterprise. Competitive advantages.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/2688
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kurei_Article2007_Visnyk IMV.pdfОсновна стаття4.4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.