Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27319
Назва: Медіа-платформи як новий тренд розвитку торгівлі
Інші назви: MEDIA PLATFORM AS A NEW TREND TO TRADE DEVELOPMENT
Автори: Любчик, К. Л.
Ключові слова: торгівля, хмарні сервіси, медіа-платформи, технології, Інтернет
Дата публікації: 2019
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Любчик, К. Л. Медіа-платформи як новий тренд розвитку торгівлі [Текст] / К. Л. Любчик // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М. М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2019. – Вип. 27№Ч. 1. – С. 106-111
Серія/номер: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Короткий огляд (реферат): Зростаюча роль соціальних медіа-платформ у забезпеченні прибуткової бізнес-діяльності міжнародних компаній обумовлена насамперед їх потужним впливом на мотиваційні установки та економічну поведінку глобальних споживачів. Висока динаміка зростання обсягів електронної торгівлі суттєво знижує рентабельність торговельних операцій, насамперед на основі зменшення цін на товари, якими торгують в Інтернеті. Саме цим пояснюється динамічне зростання останніми роками глобальних витрат на впровадження хмарних сервісів, які дають змогу обробляти та систематизувати великі масиви невпорядкованих і незгрупованих інформаційних даних. З огляду на високий динамізм розбудови глобального інформаційного простору та його соціально-медійного складника міжнародні компанії, які претендують на високий конкурентний статус на світових ринках, постійно модернізують діючі стратегічні й операційні підходи до маркетингових комунікацій та корпоративного маркетингового менеджменту.
The growing role of social media platforms in providing profitable business to international companies is primarily due to their strong influence on motivational settings and economic behavior of global consumers. The high dynamics of the growth of e-commerce significantly reduces the profitability of trading operations, primarily on the basis of lower prices for goods traded on the Internet. This explains the dynamic growth in recent years of global costs for the introduction of cloud services, which enable to handle and systematize large arrays of disorderly and ungrouped information. Given the high dynamism of the development of the global information space and its social and media component, international companies claiming a high competitive status in world markets are constantly upgrading existing strategic and operational approaches to market- ing communications and corporate marketing management. Corporations that rely on the active use of social media platforms when implementing their marketing strategies not only gain broad access to the most effective marketing schemes of marketing activities, but also have the ability to regularly receive relevant information on the reaction of the latter to marketing activities the company. The aforementioned channels of international business communications are equally important for building an effective marketing strategy for an international company, since they form the basis of developing a holistic marketing communication system for effective and efficient access to the international audience. Therefore, marketing activities in aggregate provide the expansion of the target audience of companies through specialized social Internet services and profiles that include comprehensive information about brands and popular among network users specialized content. In this way, the development of established and long-term communication channels of companies with their consumers, optimization of their resource base utilization and implementation of effective marketing decisions and prompt response to the smallest changes in consumer behavior are provided.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27319
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 27 Частина 1 - 2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МЕДІА-ПЛАТФОРМИ ЯК НОВИЙ ТРЕНД РОЗВИТКУ ТОРГІВЛІ.pdf322.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.