Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27443
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДвіжона, Валентина-
dc.date.accessioned2019-12-26T12:17:14Z-
dc.date.available2019-12-26T12:17:14Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationДвіжона В. ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНІ ТЕХНОЛОГІЇ СУПРОВОДУ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ В СУЧАСНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ / В. Двіжона // Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 10. – Ужгород, 2019uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27443-
dc.description.abstractДіти з мовленнєвими порушеннями є однією з найбільш розповсюджених категорій серед учнів з особливими освітніми потребами. На законодавчому рівні права таких учнів уже закріплені та мають досить міцні засади, які передбачають отримання ними спеціальних освітніх умов. В контексті цих умов в процесі навчання учнів з мовленнєвими порушеннями можуть бути застосовані практико-орієнтовані технології навчання. Доцільність використання практико-орієнтованих технологій супроводу учнів з тяжкими порушеннями мовлення доведена в ході багаторічної практики.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectмовленнєві порушенняuk
dc.subjectпрактико-орієнтовані технологіїuk
dc.subjectучні з особливими освітніми потребамиuk
dc.subjectучні молодшого шкільного вікуuk
dc.titleПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНІ ТЕХНОЛОГІЇ СУПРОВОДУ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ В СУЧАСНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Педагогічні інновації у фаховій освіт. Випуск 10 2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНІ ТЕХНОЛОГІЇ СУПРОВОДУ УЧНІВ.pdf509.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.