Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27443
Title: ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНІ ТЕХНОЛОГІЇ СУПРОВОДУ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ В СУЧАСНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ
Authors: Двіжона, Валентина
Keywords: мовленнєві порушення, практико-орієнтовані технології, учні з особливими освітніми потребами, учні молодшого шкільного віку
Issue Date: 2019
Citation: Двіжона В. ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНІ ТЕХНОЛОГІЇ СУПРОВОДУ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ В СУЧАСНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ / В. Двіжона // Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 10. – Ужгород, 2019
Abstract: Діти з мовленнєвими порушеннями є однією з найбільш розповсюджених категорій серед учнів з особливими освітніми потребами. На законодавчому рівні права таких учнів уже закріплені та мають досить міцні засади, які передбачають отримання ними спеціальних освітніх умов. В контексті цих умов в процесі навчання учнів з мовленнєвими порушеннями можуть бути застосовані практико-орієнтовані технології навчання. Доцільність використання практико-орієнтованих технологій супроводу учнів з тяжкими порушеннями мовлення доведена в ході багаторічної практики.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27443
Appears in Collections:Педагогічні інновації у фаховій освіт. Випуск 10 2019



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.