Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27443
Назва: ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНІ ТЕХНОЛОГІЇ СУПРОВОДУ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ В СУЧАСНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ
Автори: Двіжона, Валентина
Ключові слова: мовленнєві порушення, практико-орієнтовані технології, учні з особливими освітніми потребами, учні молодшого шкільного віку
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Двіжона В. ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНІ ТЕХНОЛОГІЇ СУПРОВОДУ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ В СУЧАСНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ / В. Двіжона // Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 10. – Ужгород, 2019
Короткий огляд (реферат): Діти з мовленнєвими порушеннями є однією з найбільш розповсюджених категорій серед учнів з особливими освітніми потребами. На законодавчому рівні права таких учнів уже закріплені та мають досить міцні засади, які передбачають отримання ними спеціальних освітніх умов. В контексті цих умов в процесі навчання учнів з мовленнєвими порушеннями можуть бути застосовані практико-орієнтовані технології навчання. Доцільність використання практико-орієнтованих технологій супроводу учнів з тяжкими порушеннями мовлення доведена в ході багаторічної практики.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27443
Розташовується у зібраннях:Педагогічні інновації у фаховій освіт. Випуск 10 2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНІ ТЕХНОЛОГІЇ СУПРОВОДУ УЧНІВ.pdf509.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.