Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27581
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.date.accessioned2020-01-22T09:22:52Z-
dc.date.available2020-01-22T09:22:52Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЛаріна Т. Деякі дидактичні підходи до особистісно зорієнтованого навчання студентів коледжів україни: порівняльний аспект/ Т. Ларіна // Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 10. – Ужгород, 2019uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27581-
dc.description.abstractУ статті вивчено німецько-австрійський досвід та здійснено компаративний аналіз деяких дидактичних підходів щодо удосконалення особистісно зорієнтованого навчання студентів коледжів України. Проаналізовано психолого-педагогічні складові особистісно зорієнтованого навчання студентів коледжів. Доведено доцільність використання німецько- австрійського досвіду у фаховій підготовці студентів коледжів України.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ “УжНУ”uk
dc.subjectдидактичні підходиuk
dc.subjectособистісно зорієнтоване навчанняuk
dc.subjectпередовий німецько-австрійський досвідuk
dc.titleДеякі дидактичні підходи до особистісно зорієнтованого навчання студентів коледжів україни: порівняльний аспектuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Педагогічні інновації у фаховій освіт. Випуск 10 2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ДЕЯКІ ДИДАКТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОСОБИСТІСНО.pdf499.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.