Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27581
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.date.accessioned | 2020-01-22T09:22:52Z | - |
dc.date.available | 2020-01-22T09:22:52Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Ларіна Т. Деякі дидактичні підходи до особистісно зорієнтованого навчання студентів коледжів україни: порівняльний аспект/ Т. Ларіна // Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 10. – Ужгород, 2019 | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27581 | - |
dc.description.abstract | У статті вивчено німецько-австрійський досвід та здійснено компаративний аналіз деяких дидактичних підходів щодо удосконалення особистісно зорієнтованого навчання студентів коледжів України. Проаналізовано психолого-педагогічні складові особистісно зорієнтованого навчання студентів коледжів. Доведено доцільність використання німецько- австрійського досвіду у фаховій підготовці студентів коледжів України. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ДВНЗ “УжНУ” | uk |
dc.subject | дидактичні підходи | uk |
dc.subject | особистісно зорієнтоване навчання | uk |
dc.subject | передовий німецько-австрійський досвід | uk |
dc.title | Деякі дидактичні підходи до особистісно зорієнтованого навчання студентів коледжів україни: порівняльний аспект | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2019 / Педагогічні інновації у фаховій освіт. Випуск 10 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ДЕЯКІ ДИДАКТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОСОБИСТІСНО.pdf | 499.09 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.