Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27581
Название: | Деякі дидактичні підходи до особистісно зорієнтованого навчання студентів коледжів україни: порівняльний аспект |
Ключевые слова: | дидактичні підходи, особистісно зорієнтоване навчання, передовий німецько-австрійський досвід |
Дата публикации: | 2019 |
Издательство: | ДВНЗ “УжНУ” |
Библиографическое описание: | Ларіна Т. Деякі дидактичні підходи до особистісно зорієнтованого навчання студентів коледжів україни: порівняльний аспект/ Т. Ларіна // Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 10. – Ужгород, 2019 |
Краткий осмотр (реферат): | У статті вивчено німецько-австрійський досвід та здійснено компаративний аналіз деяких дидактичних підходів щодо удосконалення особистісно зорієнтованого навчання студентів коледжів України. Проаналізовано психолого-педагогічні складові особистісно зорієнтованого навчання студентів коледжів. Доведено доцільність використання німецько- австрійського досвіду у фаховій підготовці студентів коледжів України. |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Стаття |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27581 |
Располагается в коллекциях: | Педагогічні інновації у фаховій освіт. Випуск 10 2019 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ДЕЯКІ ДИДАКТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОСОБИСТІСНО.pdf | 499.09 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.