Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27581
Название: Деякі дидактичні підходи до особистісно зорієнтованого навчання студентів коледжів україни: порівняльний аспект
Ключевые слова: дидактичні підходи, особистісно зорієнтоване навчання, передовий німецько-австрійський досвід
Дата публикации: 2019
Издательство: ДВНЗ “УжНУ”
Библиографическое описание: Ларіна Т. Деякі дидактичні підходи до особистісно зорієнтованого навчання студентів коледжів україни: порівняльний аспект/ Т. Ларіна // Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 10. – Ужгород, 2019
Краткий осмотр (реферат): У статті вивчено німецько-австрійський досвід та здійснено компаративний аналіз деяких дидактичних підходів щодо удосконалення особистісно зорієнтованого навчання студентів коледжів України. Проаналізовано психолого-педагогічні складові особистісно зорієнтованого навчання студентів коледжів. Доведено доцільність використання німецько- австрійського досвіду у фаховій підготовці студентів коледжів України.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27581
Располагается в коллекциях:Педагогічні інновації у фаховій освіт. Випуск 10 2019

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ДЕЯКІ ДИДАКТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОСОБИСТІСНО.pdf499.09 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.