Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27581
Title: Деякі дидактичні підходи до особистісно зорієнтованого навчання студентів коледжів україни: порівняльний аспект
Keywords: дидактичні підходи, особистісно зорієнтоване навчання, передовий німецько-австрійський досвід
Issue Date: 2019
Publisher: ДВНЗ “УжНУ”
Citation: Ларіна Т. Деякі дидактичні підходи до особистісно зорієнтованого навчання студентів коледжів україни: порівняльний аспект/ Т. Ларіна // Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 10. – Ужгород, 2019
Abstract: У статті вивчено німецько-австрійський досвід та здійснено компаративний аналіз деяких дидактичних підходів щодо удосконалення особистісно зорієнтованого навчання студентів коледжів України. Проаналізовано психолого-педагогічні складові особистісно зорієнтованого навчання студентів коледжів. Доведено доцільність використання німецько- австрійського досвіду у фаховій підготовці студентів коледжів України.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27581
Appears in Collections:Педагогічні інновації у фаховій освіт. Випуск 10 2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ДЕЯКІ ДИДАКТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОСОБИСТІСНО.pdf499.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.