Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27581
Назва: Деякі дидактичні підходи до особистісно зорієнтованого навчання студентів коледжів україни: порівняльний аспект
Ключові слова: дидактичні підходи, особистісно зорієнтоване навчання, передовий німецько-австрійський досвід
Дата публікації: 2019
Видавництво: ДВНЗ “УжНУ”
Бібліографічний опис: Ларіна Т. Деякі дидактичні підходи до особистісно зорієнтованого навчання студентів коледжів україни: порівняльний аспект/ Т. Ларіна // Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 10. – Ужгород, 2019
Короткий огляд (реферат): У статті вивчено німецько-австрійський досвід та здійснено компаративний аналіз деяких дидактичних підходів щодо удосконалення особистісно зорієнтованого навчання студентів коледжів України. Проаналізовано психолого-педагогічні складові особистісно зорієнтованого навчання студентів коледжів. Доведено доцільність використання німецько- австрійського досвіду у фаховій підготовці студентів коледжів України.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27581
Розташовується у зібраннях:Педагогічні інновації у фаховій освіт. Випуск 10 2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ДЕЯКІ ДИДАКТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОСОБИСТІСНО.pdf499.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.