Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27603
Название: Профорієнтація учнів у позашкільному вихованні з використанням музейно-освітнього середовища закарпаття
Авторы: Ковач, Аттіла
Ключевые слова: профорієнтація учнів, музейно-освітнє середовище, позашкільне виховання, Закарпаття, гурткова робота
Дата публикации: 2019
Издательство: ДВНЗ “УжНУ”
Библиографическое описание: Ковач А. Профорієнтація учнів у позашкільному вихованні з використанням музейно-освітнього середовища закарпаття/ А. Ковач // Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 10. – Ужгород, 2019
Краткий осмотр (реферат): У статті розкривається питання використання музейно-освітнього середовища Закарпаття для профорієнтації учнів. Показано можливості для такого використання у позашкільній освіті, зокрема у гуртках, як основній традиційній формі реалізації змісту позашкільної освіти і виховання учнів як у процесі вивчення окремого навчального предмета чи їх сукупності, так і різноманітних інтегрованих курсах.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27603
Располагается в коллекциях:Педагогічні інновації у фаховій освіт. Випуск 10 2019

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ПРОФОРІЄНТАЦІЯ УЧНІВ У ПОЗАШКІЛЬНОМУ ВИХОВАННІ.pdf541.14 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.