Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27603
Назва: Профорієнтація учнів у позашкільному вихованні з використанням музейно-освітнього середовища закарпаття
Автори: Ковач, Аттіла
Ключові слова: профорієнтація учнів, музейно-освітнє середовище, позашкільне виховання, Закарпаття, гурткова робота
Дата публікації: 2019
Видавництво: ДВНЗ “УжНУ”
Бібліографічний опис: Ковач А. Профорієнтація учнів у позашкільному вихованні з використанням музейно-освітнього середовища закарпаття/ А. Ковач // Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 10. – Ужгород, 2019
Короткий огляд (реферат): У статті розкривається питання використання музейно-освітнього середовища Закарпаття для профорієнтації учнів. Показано можливості для такого використання у позашкільній освіті, зокрема у гуртках, як основній традиційній формі реалізації змісту позашкільної освіти і виховання учнів як у процесі вивчення окремого навчального предмета чи їх сукупності, так і різноманітних інтегрованих курсах.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27603
Розташовується у зібраннях:Педагогічні інновації у фаховій освіт. Випуск 10 2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПРОФОРІЄНТАЦІЯ УЧНІВ У ПОЗАШКІЛЬНОМУ ВИХОВАННІ.pdf541.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.