Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27603
Назва: | Профорієнтація учнів у позашкільному вихованні з використанням музейно-освітнього середовища закарпаття |
Автори: | Ковач, Аттіла |
Ключові слова: | профорієнтація учнів, музейно-освітнє середовище, позашкільне виховання, Закарпаття, гурткова робота |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | ДВНЗ “УжНУ” |
Бібліографічний опис: | Ковач А. Профорієнтація учнів у позашкільному вихованні з використанням музейно-освітнього середовища закарпаття/ А. Ковач // Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 10. – Ужгород, 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкривається питання використання музейно-освітнього середовища Закарпаття для профорієнтації учнів. Показано можливості для такого використання у позашкільній освіті, зокрема у гуртках, як основній традиційній формі реалізації змісту позашкільної освіти і виховання учнів як у процесі вивчення окремого навчального предмета чи їх сукупності, так і різноманітних інтегрованих курсах. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27603 |
Розташовується у зібраннях: | Педагогічні інновації у фаховій освіт. Випуск 10 2019 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ПРОФОРІЄНТАЦІЯ УЧНІВ У ПОЗАШКІЛЬНОМУ ВИХОВАННІ.pdf | 541.14 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.