Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27614
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Химинець, Анна | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-23T08:08:40Z | - |
dc.date.available | 2020-01-23T08:08:40Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Химинець А. Формування критичного мислення і творчих здібностей в учнів початкової школи: європейський вимір /А. Химинець // Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 10. – Ужгород, 2019 | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27614 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуті особливості формування критичного мислення і творчих здібностей – це неперервний психолого-педагогічний процес, спрямований на засвоєння в учнів відповідних знань, культури та свідомості. В умовах реформування загальної середньої освіти, переходу від знаннєвої до компетентнісної парадигми, значна увага відводиться початковій школі. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ДВНЗ “УжНУ” | uk |
dc.subject | навчання | uk |
dc.subject | виховання | uk |
dc.subject | початкова школа | uk |
dc.subject | критичне мислення | uk |
dc.subject | цінності | uk |
dc.subject | компетенції | uk |
dc.subject | Європейський вимір в освіті | uk |
dc.title | Формування критичного мислення і творчих здібностей в учнів початкової школи: європейський вимір | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Располагается в коллекциях: | 2019 / Педагогічні інновації у фаховій освіт. Випуск 10 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ.pdf | 534.89 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.