Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27614
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХиминець, Анна-
dc.date.accessioned2020-01-23T08:08:40Z-
dc.date.available2020-01-23T08:08:40Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationХиминець А. Формування критичного мислення і творчих здібностей в учнів початкової школи: європейський вимір /А. Химинець // Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 10. – Ужгород, 2019uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27614-
dc.description.abstractУ статті розглянуті особливості формування критичного мислення і творчих здібностей – це неперервний психолого-педагогічний процес, спрямований на засвоєння в учнів відповідних знань, культури та свідомості. В умовах реформування загальної середньої освіти, переходу від знаннєвої до компетентнісної парадигми, значна увага відводиться початковій школі.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ “УжНУ”uk
dc.subjectнавчанняuk
dc.subjectвихованняuk
dc.subjectпочаткова школаuk
dc.subjectкритичне мисленняuk
dc.subjectцінностіuk
dc.subjectкомпетенціїuk
dc.subjectЄвропейський вимір в освітіuk
dc.titleФормування критичного мислення і творчих здібностей в учнів початкової школи: європейський вимірuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Педагогічні інновації у фаховій освіт. Випуск 10 2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ.pdf534.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.